Brandové GIF stickery jako nepřehlédnutelné výzvy k akci
👉 Sociální sítě jsou nezbytnou součástí každodenního života, komunikace, a u podnikatelek i značek to platí dvojnásob.
Každý den se snažíme zaujmout co největší množství potenciálních zákazníků a klientů. Zkoušíme různé kreativy 🎨, marketingové strategie 📊, bereme si na pomoc experty 🧠, AI 🤖 a testujeme různé výzvy k akci (CTA), na které publikum skutečně uslyší. 📢
CTA (call to action) jsou výzvy, které mají přimět publikum k nákupu 🛒, odběru newsletteru 📬, registraci 📝 nebo třeba ke sledování videa 🎥. To už záleží na naší strategii.
CTA jsou jednou z nejvýznamnějších součástí marketingových strategií, protože pomáhají konvertovat návštěvníky a sledující na zákazníky a klienty. 💼💰
CTA mohou být různé – textové 📝, mluvené 🗣️, tlačítkové 🔘… záleží na kreativitě a způsobu zvolené komunikace. V tomto ohledu se značky (zatím bohužel spíše zahraniční) stále častěji obracejí k inovativnímu nástroji – brandovým GIF stickerům. Tyto malé animované obrázky nebo videa s esencí značky jsou snadno použitelné a mohou být vhodně umístěny přímo ve stories, zprávách, emailech nebo třeba videích. 📱
Jak mohou značkové GIF stickery zvýšit efektivitu tvých CTA?
Použití značkových (brandových) GIFů jako CTA zvyšuje interaktivitu tvých příspěvků a podporuje zapojení uživatelů. Tyto animace přitahují pozornost 👀 a mohou být zábavnější, atraktivnější a jednoznačnější než statické obrázky, text nebo dokonce mluvené slovo.
Uživatelé sociálních sítí jsou zvyklí na rychle se měnící obsah, a proto je důležité, aby Tvoje výzvy k akci byly poutavé, snadno pochopitelné a nebyly příliš zdlouhavé.⏱️
GIF stickery nám umožňují nechat na publikum působit animaci s výzvou k akci, zatímco například mluvíme ve videu o naší nabídce nebo sdělujeme hodnotný obsah. 🎬
Například já vám mohu prezentovat REELsko, jak vzniká animovaný GIF, a v rohu nechat blikat kreativně ztvárněnou výzvu k akci „Registruj se na minikurz zDARma!“ nebo „Sleduj mě pro další videa!“. Docílím tak kratší doby videa, protože nemusím na konci o tom mluvit a zároveň upoutám pozornost, protože GIF sticker je na první pohled rozpoznatelný – od první vteřiny je jasné, že patří k mé značce. ✨
Brandové GIFy umožňují konzistentní posilování značky na sítích. Když jsou správně vytvořené, mohou zahrnovat klíčové vizuální prvky, jako jsou logo, barvy, písmo a styl. 🎨 To zajišťuje, že každá interakce s vaším obsahem přispívá k rozpoznatelnosti a důvěryhodnosti značky.
Navíc, protože brandové GIFy v Česku zatím využívá jen málo značek, můžeš se díky nim snadno vizuálně odlišit a stát se zapamatovatelnou, trendovou a nadčasovou. 🌟
Animované GIFy mohou efektivně sdělit, co se od uživatelů očekává, a přidat dynamiku a naléhavost tvým CTA, což zvyšuje pravděpodobnost, že uživatelé provedou požadovanou akci. 🎯
Brandové GIFy se používají pro různé typy CTA. Ať už se jedná o nákup 🛒, registraci 📝, přihlášení k odběru newsletteru 📬, zanechání komentáře 💬 nebo sledování videa 🎥 či profilu.
GIFy mohou být přizpůsobeny k různým účelům a kampaním.
Skvělé jsou sezónní nabídky 🎄, kdy můžete svou značku obléci například do vánočního „kabátku“.
Tato flexibilita umožňuje efektivní využití animací napříč různými platformami a marketingovými kanály. 🌐
Brandové GIF stickery typu CTA na sociálních sítích mohou zlepšit vaše marketingové výsledky 📈 a pomoci vám získat větší zapojení fanoušků. Je to způsob, jak zvýšit povědomí o značce a zároveň získat více konverzí. 🚀