Nevíš, jaké GIF stickery si vytvořit jako první?
Tento článek ti to ujasní!
Pokud podnikáš online, už určitě víš, jak důležité je být vidět na sociálních sítích a působit autenticky. Víš, jak je důležité být vidět – být rozpoznatelná – být jedinečná a hlavně NEZAPOMENUTELNÁ! 🦄
Možná už používáš ve stories náhodné GIFy, které tvou komunikaci dělají živější, ale věděla si 🧠 , že tím podporuješ cizí značky? 😤
👉 Chtěla bys podporovat tu svou? Chtěla bys GIF stickery, které budou ladit s tvou značkou? Budou obsahovat tvé logo, barvy, písmo, strukturu, vizuální styl a budou mluvit tvou řečí a stylem komunikace, které je blízké tvému ideálnímu publiku?
Skvělé. Teď možná přemýšlíš, kde začít, protože je tolik možností, jaké GIF stickery si pořídit nebo vyrobit.
Proto jsem pro tebe připravila přehled třech základních skupin GIF stickerů – od těch nejnutnějších, které můžeš používat po celý rok, až po ty úzce zaměřené, které využiješ pouze během kampaní, svátků a speciálních událostí.
1. Základní sada GIF stickerů
⚠️ MUST-HAVE každé online podnikatelky
Základní sada je něco, co potřebuje každý, kdo je aktivní na sociálních sítích a chce dosahovat vysokých konverzí. Nezáleží, jestli odpovídáš na komentáře, přidáváš příspěvky a reelska nebo komunikuješ s klienty přes stories či soukromé zprávy 👉 tyto GIFy budeš používat pořád ⬇️.
Co by měla obsahovat základní sada značky?
- Logo nebo jiný významný brandový prvek 👉 GIF s tvým logem nebo jiným výrazným prvkem značky, který všem připomene, kdo jsi.
- Reakční GIF 👉 k vyjádření běžných reakcí jako „Díky!“, „Skvělé!“ nebo „Wow!“. To jsou reakce, které použiješ denně. Můžeš s nimi odpovídat na komentáře, zprávy nebo třeba je přidat do stories k referencím!
- Výzvy k akci (CTA) 👉 GIFy, které povzbudí tvé publikum k nějakému kroku – „Registuj se!“, „Nakup teď!“, „Sdílej!“, „Stáhni si ZDARMA“.
Proč bys měla mít základní sadu?
Protože je to tvůj každodenní nástroj. Díky ní budeš viditelná a zapamatovatelná, ať už sdílíš cokoliv. Pomůže ti budovat značku, udržet si konzistenci v komunikaci a rychleji růst.
2. Rozšířená sada GIF stickerů
🙌 Když chceš více možností 🚀
Jakmile máš základní sadu hotovou, můžeš ji začít rozšiřovat o další GIFy. Ty ti dají větší kreativní prostor a možnost reagovat na konkrétnější situace.
- Produktové GIFy 👉
- GIFy pro publikum 👉
- Rozšířené reakční GIFY 👉
- Specifické výzvy k akci 👉
- GIFy pro konkrétní příležitost 👉
Proč mít rozšířenou sadu?
S rozšířenou sadou bude tvoje komunikace pestřejší a kreativnější. Umožní ti lépe reagovat na různé situace, a tvé příspěvky budou ještě zajímavější, více zaujmou a zvedne se vlna reakcí a interakcí.
3. Tématické sady GIF stickerů
Pro speciální události a kampaně 📈
A konečně – tématické sady jsou tu pro příležitosti, které přicházejí jen jednou za čas. Může jít o svátky, sezónní kampaně nebo speciální události. Tyto GIFy ti pomohou držet krok s aktuálními trendy a zůstat relevantní.
Dokážeš díky nim snad oživit svou časově omezenou kampaň a nabídku.
- Sezónní GIFy 👉 Například pro adventní čas, zimní období nebo velikonoční speciální výhodnou nabídku?
- Pro jednotlivé kampaně 👉 Speciální GIFy pro akce jako Black Friday, letní výprodeje nebo třeba pro nabídku ke dni matek, ...
Proč mít tématické sady?
S těmito GIFy můžeš oslavit speciální události, které jsou v kalendáři jen jednou za rok. Pomohou ti zapojit se do sezónních trendů, které tvé publikum miluje, a udržet tvůj obsah stále svěží a relevantní.
Navíc tématické GIFy nejvíce vzbuzují emoce publika. Především ty vánoční.
Takže, jaké GIFy
si necháš vytvořit? 😊
Základní sadu pro každodenní komunikaci? Rozšířenou sadu pro více kreativních možností tvoji značky nebo sáhneš po celkovém GIF marketingu, který zahrnuje i tématické sady, které ti pomohou proniknout přímo do srdce tvého publika?
S těmito třemi sadami bude tvoje komunikace na sociálních sítích kompletní a tvoje značka spolu s tebou bude působit profesionálně, konzistentně, jedinečně a živě. 💕
- Produktové GIFy:
- GIFy pro své sledující:
- Další reakční GIFy: Různé variace reakcí, třeba „Super!“, „To je bomba!“, nebo „Nádhera!“.
- Specifické výzvy k akci (CTA): Více variací výzev k akci, jako „Přihlas se!“ nebo „Zapoj se do soutěže!“.
- GIFy pro konkrétní příležitosti: Například „Děkujeme za objednávku“ nebo „Slavíme milníky“, jako třeba dosažení určitého počtu sledujících.